Catering For Hina In Hod Hasharon: מנה החל מ-40 ₪

בכשרות הרב מחפוד שליט"א

אנו בקייטרינג תבלין עושים מאמצים  להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר כדי ליצור מנות מעוררות תיאבון שישאירו את האורחים שלכם מרוצים.

הקייטרינג שלנו מעניק שירות למגוון אירועים: חתונה, חינה, ברית מילה, בר מצווה, בת מצווה, שבת חתן, ימי הולדת, אזכרה, שבעה או כל אירוע אחר.

קבלו עכשיו שירות אדיב ומהיר והצעת מחיר הוגנת.

מה אומרים עלינו?

קייטרינג תבלין הינו כשר מהדרין מציע שירותי קייטרינג ואירוח מעולים במחירים משתלמים במיוחד.

יש לנו מגוון רחב של אפשרויות בתפריט לבחירה, והצוות המנוסה והמקצועי שלנו יעבוד איתך כדי להבטיח שהאירוע שלך יצליח.

שירות מעולה במחירים נוחים

בכל הנוגע לשירותי קייטרינג, שירות הקייטרינג הכשר למהדרין שלנו הוא שאין שני לו.

אנו מציעים אוכל מעולה במחירים נוחים במיוחד, ומתמסרים להכנת אוכל כשר ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.

תפריט הקייטרינג הכשר למהדרין שלנו כולל מגוון רחב של מאכלים מסורתיים, עם אפשרות לטוויסטים מודרניים למאכלים שכולם מכירים מבית אמא. 

פנו אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על שירותי הקייטרינג שלנו.

למה לבחור בנו?

מחפשים חווית קייטרינג ייחודית ובלתי נשכחת לאירוע הבא שלכם? אל תסתכל במקום אחר! "תבלין" מציעה מגוון רחב של מנות טעימות ואותנטיות לבחירה, כמו גם צוות קייטרינג מנוסה ומקצועי. הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בנו לצרכי הקייטרינג הבאים שלך:

  • -יש לנו ניסיון עשיר בקייטרינג לכל סוגי האירועים, החל ממפגשים אינטימיים קטנים ועד לאירועים בקנה מידה גדול.
  • -אנו משתמשים רק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בכל המנות שלנו, כך שתוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל מדהים בריא ומזין.
  • -צוות הטבחים שלנו מיומן ומנוסה ביצירת מנות ישראליות מסורתיות ומודרניות כאחד.
  • -אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות תפריט לבחירה, כך שתוכל להתאים את שירותי הקייטרינג שלנו כך שיתאימו לצרכי האירוע הספציפיים שלך.

אם אתם מחפשים חווית קייטרינג בלתי נשכחת, פנו אלינו עוד היום כדי לברר מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם!

מגוון תפריטים למגוון אירועים

7 תפריטים שונים בכדי להעניק לכם את הגיוון שאתם צריכים לאירוע הייחודי שלכם. ניתן להזמין החל מ6 מנות ועד 1000 מנות.

קייטרינג בכשרות הרב שלמה מחפוד שליטא
קייטרינג בכשרות הרב שלמה מחפוד שליטא

יצירת קשר מהירה:

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

120 ש"ח ל-3 סעודות שבת

שבת חתן/משפחתית/חברים

סעודה ראשונה- ערב שבת:

  • 8 סוגי סלטים
  • 2 מנות ראשונות
  • 3 תוספות חמות
  • 3 מנות בשר

סעודה שניה – שבת בוקר:

  • 8 סוגי סלטים
  • 3 תוספות חמות
  • 3 מנות בשר
  • חמין בשרי (תוספת 35 ש"ח למנה)
  • חמין פרווה (בתוספת 8 ש"ח לאדם)

סעודה שלישית:

  • 8  סוגי סלטים
  • דג מטוגן
  • פשטידת השף
  • כשרות: אנו קייטרינג כשר למהדרין עם כשרות הרב מחפוד שליט"א, דואגים שכל המנות והמרכיבים שלנו עומדים בתקני כשרות מחמירים.
  • ניסיון: יש לנו ניסיון רב בקייטרינג למגוון רחב של אירועים, לרבות חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה ועוד.
  • מגוון תפריטים: אנו מציעים מגוון גדול של מנות, ממטבח יהודי מסורתי ועד לטעמים בינלאומיים, מה שמבטיח שיהיה משהו לכל אחד.
  • תפריטים הניתנים להתאמה אישית: אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי ליצור תפריטים מותאמים אישית העונים על הצרכים וההעדפות התזונתיות הספציפיות שלהם.
  • חומרי גלם איכותיים: אנו משתמשים רק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בכל המנות שלנו.
  • שירות מקצועי: צוות השפים והשרתים המנוסים שלנו מספק שירות מקצועי ואדיב, המבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה.
  • תמחור תחרותי: אנו מציעים תמחור תחרותי עבור שירותי הקייטרינג שלנו, ומבטיחים שהלקוחות שלנו יקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם.
  • תשומת לב לפרטים: אנו מקפידים על כל פרט, מהמצגת ועד לתזמון, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח.
  • ביקורות חיוביות: קיבלנו ביקורות חיוביות רבות מלקוחות מרוצים, המעידות על איכות השירות והאוכל שלנו.
  • מחויבות למצוינות: אנו מתחייבים לספק שירות ואיכות מזון ברמה הגבוהה ביותר, מה שהופך אותנו לבחירה אמינה ומהימנה עבור האירוע שלכם.

הזמנת קייטרינג - 40 ₪ למנה

המנה כוללת: 5 סוגי סלטים, 2 מנות ראשונות/ דגים, 3 תוספות חמות, לחמניה המוציא/ מזונות.

הזמנת קייטרינג - 47 ₪ למנה

המנה כוללת: 6 סוגי סלטים, 3 תוספות חמות, 3 מנות בשר, לחמניה המוציא/ מזונות.

הזמנת קייטרינג - 57 ₪ למנה

המנה כוללת: 7 סוגי סלטים, 2 מנות ראשונות, 3 תוספות חמות, 3 מנות בשר, לחמניה המוציא/ מזונות.

הזמנת קייטרינג כולל מלצרים שתיה וכלים חד"פ- 75 ₪ למנה

המנה כוללת – סלטים + מנה עיקרית, מלצרים, שתייה, לחמניה וכלים חד פעמיים. 

7 סלטים 3 תוספות 3 מנות בשר, שתייה קלה מבית קוקה קולה ופריגת, כלים חד- פעמייים מהודריים בצבעים לחמניה, צוות מלצרים לעריכה, הגשה ופינוי 

הזמנת קייטרינג בשרי הכל כלול כלים חד"פ - 85 ₪ למנה

המנה כוללת – סלטים + מנה ראשונה + מנה עיקרית, מלצרים, שתייה, לחמניה וכלים חד פעמיים.

8 סלטים, מנה ראשונה: 2 סוגים לבחירה. מנה עיקרית: 3 סוגי תוספות חמות, 3 סוגי בשר, שתייה קלה מבית קוקה קולה ופריגת, כלים חד- פעמייים מהודריים בצבעים לחמניה, צוות מלצרים לעריכה, הגשה ופינוי 

הזמנת קייטרינג בשרי הכל כלול כלים מהודרים - 120 ₪ למנה

המנה כוללת – סלטים + מנה ראשונה + מנה עיקרית, מלצרים, שתייה, לחמניה וכלי חרסינה מהודרים.

8 סלטים, מנה ראשונה: 2 סוגים לבחירה. מנה עיקרית: 3 סוגי תוספות חמות, 3 סוגי בשר, שתייה קלה מבית קוקה קולה ופריגת, כלים חד- פעמייים מהודריים בצבעים לחמניה, צוות מלצרים לעריכה, הגשה ופינוי 

  • כשרות: אנו קייטרינג כשר למהדרין עם כשרות הרב מחפוד שליט"א, דואגים שכל המנות והמרכיבים שלנו עומדים בתקני כשרות מחמירים.
  • ניסיון: יש לנו ניסיון רב בקייטרינג למגוון רחב של אירועים, לרבות חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ברית מילה ועוד.
  • מגוון תפריטים: אנו מציעים מגוון גדול של מנות, ממטבח יהודי מסורתי ועד לטעמים בינלאומיים, מה שמבטיח שיהיה משהו לכל אחד.
  • תפריטים הניתנים להתאמה אישית: אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי ליצור תפריטים מותאמים אישית העונים על הצרכים וההעדפות התזונתיות הספציפיות שלהם.
  • חומרי גלם איכותיים: אנו משתמשים רק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר בכל המנות שלנו.
  • שירות מקצועי: צוות השפים והשרתים המנוסים שלנו מספק שירות מקצועי ואדיב, המבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה.
  • תמחור תחרותי: אנו מציעים תמחור תחרותי עבור שירותי הקייטרינג שלנו, ומבטיחים שהלקוחות שלנו יקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם.
  • תשומת לב לפרטים: אנו מקפידים על כל פרט, מהמצגת ועד לתזמון, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצליח.
  • ביקורות חיוביות: קיבלנו ביקורות חיוביות רבות מלקוחות מרוצים, המעידות על איכות השירות והאוכל שלנו.
  • מחויבות למצוינות: אנו מתחייבים לספק שירות ואיכות מזון ברמה הגבוהה ביותר, מה שהופך אותנו לבחירה אמינה ומהימנה עבור האירוע שלכם.

התמונות להמחשה בלבד.

קייטרינג מהדרין כשר הוא אופציה מצוינת למי שמחפש אוכל כשר העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של דיני כשרות. חברות קייטרינג כשרות מהדרין מקפידות על כך שכל האוכל שלהן יוכן על פי חוק הכשרות והן משתמשות רק בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. קייטרינג כשר מהדרין מושלם לאירועים מיוחדים כמו חתונות, בר מצווה ואירועים נוספים בהם הכשר חובה. כשאתם בוחרים בקייטרינג מהדרין כשר, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם והאורחים שלכם תיהנו מאוכל טעים וכשר שהוכן בקפידה מירבית.

מחירון קייטרינג: כמה זה באמת עולה?

אם אתם מתכננים אירוע, אתם בוודאי תוהים כמה יעלה קייטרינג. התשובה, למרבה הצער, היא שזה תלוי. עלויות הקייטרינג יכולות להשתנות בהתאם לסוג האירוע, התפריט, מספר האורחים וגורמים נוספים. עם זאת, בפוסט זה בבלוג, ניתן לכם מושג כללי כמה עולה קייטרינג לסוגים שונים של אירועים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד!

עלויות קייטרינג לחתונה

אחד מסוגי האירועים הפופולריים ביותר לקייטרינג הוא חתונה. חתונות הן לרוב עניינים גדולים עם אורחים רבים, ולכן חברות קייטרינג יכולות לגבות פרמיה עבור השירותים שלהן. לדוגמה, חברת קייטרינג בשרי יוקרתי עשויה לגבות ₪120-300 למנה עבור תפריט חתונה. אם אתם מחפשים לחסוך כסף על קייטרינג לחתונה שלכם, אולי כדאי לכם לשקול חברת קייטרינג בשרים עממיים מסורתיים יותר, שיכולה לגבות אפילו ₪100-150 לכל מנה.

עלויות קייטרינג לבר ובת מצווה

סוג נוסף של אירוע שדורש הרבה פעמים קייטרינג הוא בר או בת מצווה. אירועים אלה הם בדרך כלל מעט יותר קטנים מחתונות, אבל הם עדיין דורשים הרבה אוכל כדי להאכיל את כל האורחים. לפיכך, חברות קייטרינג לרוב יגבו ₪120-250 למנה עבור אירועים מסוג זה. אם אתם מחפשים לחסוך כסף, כדאי לשקול להגיש רק מנה עיקרית אחת במקום מספר מנות.

עלויות קייטרינג לאירועים קטנים

חברות קייטרינג יערכו לעיתים קרובות גם אירועים קטנים כמו מסיבות יום הולדת, מסיבות משרדיות ומקלחות תינוקות. עבור אירועים מסוג זה, ניתן לצפות לשלם בין 100-150 ₪ למנה בהתאם לתפריט. אם יש לך תקציב, אולי תרצה לשקול להגיש רק אוכל אצבע או ארוחה קלה יותר כגון כריכים וסלטים.

קייטרינג חלבי

ישנן מספר אפשרויות שונות לקייטרינג חלבי, בהתאם לצרכים שלך. קייטרינג חלבי יוקרתי יכול לעלות ביוקר, אבל הוא בטוח ירשים את האורחים שלכם. אם אתם מחפשים משהו יותר זול, קייטרינג חלבי פופולרי הוא אופציה מצוינת. ולמארחים אירועים כשרים, קייטרינג חלבי כשר הוא חובה. לא משנה מה הצרכים שלכם, ישנה אפשרות לקייטרינג חלבי שמתאימה לכם.

מגשי קייטרינג לאירועים

אחד הפריטים הפופולריים ביותר בתפריט הקייטרינג החלבי הוא מגש הקייטרינג. מגשי קייטרינג מגיעים במגוון גדלים ונקודות מחיר, כך שהם מתאימים לאירועים מכל הסוגים והתקציבים. בין אם אתם מארחים כינוס קטן או חתונה גדולה, יש מגש קייטרינג שמתאים לכם. המחירים מתחילים בסביבות ₪50 ויכולים להגיע עד ₪100 בהתאם לגודל ותכולת המגש.

קייטרינג חלבי לחתונה

חתונות הן אחד האירועים הפופולריים ביותר לקייטרינג, ויש הרבה אפשרויות מעולות לקייטרינג לחתונה. ממזנונים פשוטים להגשה בעצמך ועד לארוחות בציפוי רב מנות, יש משהו לכולם. המחירים מתחילים בסביבות ₪220 לאדם ויכולים להגיע עד ₪350 לאדם לתפריטים משוכללים יותר.

העלות של הכנת ארוחת שבת מאוד משתנה בהתאם למידת הפאר שאתה רוצה. ארוחה בסיסית עשויה להיות מורכבת מסלט, מנה עיקרית ואיזו מנה בשרית, יחד עם כמה תוספות כמו חלה ויין. ארוחות משוכללות יותר עשויות לכלול גם מנת דגים או פריטים מיוחדים אחרים. מבחינת עלות אתה מסתכל על 20-40 ₪ למנת סלט, 50-100 ₪ למנה עיקרית, 50-100 ₪ למנה בשרית, 60-130 ₪ למנת דג, 25- 50 ש"ח לתוספות כמו חלה ויין, ותוספת של 10%-20% אם תזמינו כשר למהדרין.

יש הרבה יתרונות לקניית רכב משומש, במיוחד אם אתה קונה אותו במזומן. מכוניות משומשות לרוב זולות בהרבה ממכוניות חדשות, כך שתוכלו לחסוך הרבה כסף. אתה גם לא צריך לדאוג לפחת, שהוא אובדן הערך שחווה רכב לאורך זמן. ואם אתה קונה מכונית משומשת שעבר תאונה, לעתים קרובות אתה יכול להשיג אותו במחיר מוזל מאוד. כמובן, יש כמה סיכונים בקניית מכונית משומשת, אבל אם תעשה את המחקר שלך וקונה מסוחר בעל מוניטין, תוכל למזער את הסיכונים הללו. אז אם אתם מחפשים לחסוך כסף ברכישת הרכב הבאה שלכם, שקול לקנות מכונית משומשת במזומן.

אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני.

גם באירוע שמח אנחנו זוכרים את חורבן בית המקדש

  • איזה כשרות יש לכם?
    יש לנו כשרות של בד"ץ הרב מחפוד שליט"א בכל ימות השנה ובפסח יש לנו כשרות רבנות מהדרין עם עופות ובשרים של הרב מחפוד.
  • באיזה סוג מטבח מתמחה קייטרינג תבלין?
    אנו מתמחים במטבח המרוקאי והמזרחי
  • האם תבלין מציעה שירותי קייטרינג לאירועים בכל הגדלים?
    כן, תבלין יכולה לתת מענה לאירועים בכל הגדלים, החל ממפגשים אינטימיים ועד לאירועים רחבי היקף עד אלפי מנות לחתונות וכו'.
  • האם תבלין מציעה גם אפשרויות צמחוניות וגם לא צמחוניות?
    כן, תבלין מציעה גם אפשרויות צמחוניות וגם לא צמחוניות.
  • האם תבלין יכול להתאים לדרישות תזונתיות מיוחדות?
    כן, תבלין יכול להתאים לדרישות תזונתיות מיוחדות, כולל ללא גלוטן, טבעוני וכמובן הכל בכשרות מהדרין של הרב מחפוד שליט"א.
  • האם תבלין מספקת צוות לאירועים?
    כן, תבלין יכולה לספק צוות לאירועים, כולל מלצרים, עריכה וניקיון.
  • כמה זמן מראש כדאי לבצע את הזמנת הקייטרינג שלי עם תבלין?
    מומלץ לבצע הזמנת קייטרינג אצל תבלין לפחות שבועיים מראש. אך אפילו יום אחד מראש מספיק למרבית האירועים.
  • האם תבלין מספקת משלוחים להזמנות קייטרינג?
    כן, תבלין יכולה לספק משלוח להזמנות קייטרינג בכל הארץ.
  • האם תבלין מספקת טעימות לפני הזמנת אירוע?
    כן, תבלין יכולה לספק טעימות לפני הזמנת אירוע.
  • מהו תהליך התשלום עבור שירותי קייטרינג עם תבלין?
    תהליך התשלום עבור שירותי קייטרינג עם תבלין כרוך בדרך כלל בהפקדה מראש וביתרה הנותרת לתשלום ביום האירוע.
  • כיצד מבטיח תבלין בטיחות ואיכות מזון?
    תבלין מקפידה על תקני בטיחות ואיכות מזון מחמירים, לרבות טיפול, אחסון והכנה נאותים של מזון.
  • מהי מדיניות הביטולים של שירותי קייטרינג עם תבלין?
    מדיניות הביטולים של שירותי קייטרינג עם תבלין משתנה בהתאם לאירוע ולנסיבות הספציפיים.
  • האם תבלין יכולה להתאים להזמנות קייטרינג ברגע האחרון?
    יתכן ותבלין תתאים להזמנות קייטרינג של הרגע האחרון, בהתאם לזמינות - לרוב ניתן להזמין עד יום מראש, אך ישנם מקרים חרגים בהם נוכל לבצע אירוע באותו היום.
  • האם תבלין מציעה תפריטים הניתנים להתאמה אישית?
    כן, תבלין יכולה ליצור תפריטים הניתנים להתאמה אישית על בסיס הצרכים וההעדפות הספציפיות של כל לקוח.
  • האם תבלין מספקת שירותי קייטרינג לאירועי חברה?
    כן, תבלין יכולה לספק שירותי קייטרינג לאירועי חברה.

שאלות שאולי תרצו לשאול את בעל הקייטרינג:

  1. באילו סוגי מטבח אתה מתמחה?
  2. האם תוכל לספק תפריט לדוגמה?
  3. האם אתם מציעים טעימות?
  4. האם אתה יכול להתאים להגבלות תזונתיות או אלרגיות?
  5. האם אתה מורשה ומבוטח?
  6. כמה אירועים אתה מקיים בדרך כלל ביום אחד?
  7. האם אתה מספק צוות מלצרים או צוות שירות?
  8. האם אתה יכול לספק כלי חרסינה, כסף וכלי זכוכית?
  9. האם יש עמלות נוספות עבור התקנה, ניקיון או משלוח?
  10. האם תוכל לספק רשימה של הפניות או לקוחות קודמים?
  11. כמה התראה נדרשת לאירוע?
  12. יש לך ניסיון בקייטרינג לאירועים דומים?
  13. האם אתם מספקים שירות אלכוהול או שאנחנו יכולים להביא משלנו?
  14. האם ישנן עלויות נוספות עבור השכרות כגון מצעים, שולחנות או כיסאות?
  15. האם אתם מספקים קינוחים או שעלינו לתכנן להזמין אותם בנפרד?
  16. האם תוכל לספק הערכה או הצעת מחיר מפורטת לאירוע?
  17. האם אתה מסוגל לעבוד עם נושא או תפאורה ספציפיים?
  18. האם תוכל לספק רשימה של ספקים מועדפים לצורכי אירועים אחרים?
  19. האם יש לך דרישת מינימום להזמנה?
  20. האם אתה יכול לספק בישול או חימום במקום?
  21. האם אתה יכול לספק מגוון אפשרויות עבור תקציבים שונים?
  22. איך מתמודדים עם שינויים או תוספות של הרגע האחרון לתפריט?
  23. האם אתם מציעים שירות מזנון או ציפוי?
  24. האם אתה יכול לספק ציוד מיוחד כגון מזרקת שוקולד או תחנת גילוף?
  25. איך מתמודדים עם התקנה ופירוק האירוע?
  26. האם אתם מספקים אריזה ותיוג לשאריות?
  27. האם אתה יכול לספק תפריט צמחוני או טבעוני?
  28. האם תוכל לספק רשימה של המרכיבים והספקים שלך?
  29. איך מבטיחים בטיחות מזון ותברואה?
  30. יש לך ניסיון באירועים גדולים או רק במפגשים קטנים יותר?
  31. האם תוכל לספק רשימה של האישורים והרישיונות שלך?
  32. האם אתה יכול לספק אפשרויות כשרות מהדרין והאם אוכל לקבל את תעודת הכשרות שלך?
  33. האם תוכל לספק רשימה של כל ציוד שצריך לספק על ידי הלקוח?
  34. האם אתה יכול לספק שף במקום או צוות מטבח?
  35. האם אתם מציעים רמות שירות שונות, כמו שירות מלא או הורדה?
  36. האם אתה יכול לספק תפריט ללא גלוטן או דל פחמימות?
  37. איך מתמודדים עם ביטולים או דחיות ברגע האחרון?
  38. האם תוכל לספק רשימה של הצוות שלך והכישורים שלהם?
  39. האם אתה יכול לספק מבחר של מתאבנים או מתאבנים?
  40. האם תוכל לספק רשימה של הספקים והספקים שלך?
  41. איך מתמודדים עם כל פסולת מזון או שאריות מהאירוע?
  42. האם אתה יכול לספק רשימה של הציוד והמלאי שלך?
  43. האם תוכל לספק רשימה של האישורים ופוליסות הביטוח שלך?
  44. האם אתה יכול לספק רשימה של המחירים והאפשרויות בתפריט שלך?
  45. איך מטפלים בכל בעיה או תלונה שצצה במהלך האירוע?
  46. האם תוכל לספק רשימה של המדיניות והנהלים שלך לטיפול והכנת מזון?
  47. האם אתה יכול לספק רשימה של הצוות שלך ואת התפקידים והאחריות שלהם?
  48. האם אתה יכול לספק רשימה של המדיניות והנהלים שלך לתיאום אירועים?
  49. האם אתה יכול לספק רשימה של המדיניות והנהלים שלך לתשלום וחשבונית?

עלות הקייטרינג בישראל יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, לרבות סוג האירוע, מספר האורחים, המיקום והתפריט. חלק מהקייטרינגים עשויים לגבות תשלום קבוע עבור תפריט מוגדר, בעוד שאחרים עשויים לגבות לפי הראש או לפי המנה.

עבור אירועים קטנים, כמו מפגש משפחתי או מסיבת ארוחת ערב מזדמנת, עלות הקייטרינג עשויה להיות נמוכה יחסית. קייטרינגים המתמחים בבישול בסגנון ביתי עשויים לגבות בסביבות 15-25 דולר לאדם, בעוד שקייטרינג יוקרתי יותר עשוי לגבות קרוב יותר ל-40-50 דולר לאדם. מחירים אלה כוללים בדרך כלל את עלות המזון, כמו גם התקנה וניקיון בסיסיים.

לאירועים גדולים יותר, כמו חתונות או אירועי חברה, עלות הקייטרינג יכולה להיות גבוהה משמעותית. קייטרינג יוקרתי המתמחים במטבח גורמה עשויים לגבות $100 או יותר לאדם, בעוד שאפשרויות ידידותיות יותר לתקציב עשויות לגבות קרוב ל-$50 לאדם. מחירים אלו עשויים לכלול גם שירותים נוספים כגון תכנון ותיאום אירועים, כמו גם השכרת שולחנות, כיסאות וציוד אחר.

בנוסף לעלות האוכל וההקמה והניקיון הבסיסיים, ישנם עוד כמה גורמים שיכולים להשפיע על העלות הכוללת של הקייטרינג בישראל. לדוגמה, אם האירוע מתקיים במקום מרוחק או אם הקייטרינג צריך לספק הסעות לצוות ולציוד, עלויות אלו יועברו ללקוח. באופן דומה, אם האירוע מתקיים בחג או בעונת השיא, הקייטרינג רשאי לגבות פרמיה עבור השירותים שלהם.

קייטרינג יכול גם להשתנות מאוד בהתאם לסוג המטבח. לדוגמה, קייטרינג כשר בדרך כלל יהיה יקר יותר מקייטרינג לא כשר, שכן הקייטרינג חייב לדבוק בחוקי התזונה המחמירים ואולי יצטרך להשתמש בציוד ומתקנים מיוחדים. באופן דומה, אם האירוע דורש סוג מסוים של מטבח, כמו ים תיכוני או מזרח תיכוני, ייתכן שהקייטרינג יצטרך למצוא מרכיבים מיוחדים, מה שיכול גם להעלות את העלות.

לסיכום, עלות הקייטרינג בישראל יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים, ביניהם סוג האירוע, כמות האורחים, המיקום והתפריט. חלק מהקייטרינגים עשויים לגבות תשלום קבוע עבור תפריט מוגדר, בעוד שאחרים עשויים לגבות לפי הראש או לפי המנה. לאירועים קטנים, קייטרינג עשוי לעלות 15-25 דולר לאדם, בעוד לאירועים גדולים יותר, קייטרינג יכול לעלות 50-100 דולר לאדם. גורמים נוספים שיכולים להשפיע על העלות הכוללת של הקייטרינג כוללים הובלה, מיקום האירוע, עונת החגים והשיא, סוג המטבח (מטבח כשר או ספציפי) וציוד ומתקנים מיוחדים.

בהזמנת קייטרינג בישראל, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

  1. הגבלות תזונתיות: בישראל יש אוכלוסייה גדולה של יהודים ומוסלמים שומרי מצוות, לכן חשוב להיות מודעים להגבלות תזונתיות כלשהן, כגון דרישות כשרות או חלאל.
  2. עונתיות: בישראל יש אקלים ים תיכוני, ולכן הזמינות של פירות וירקות מסוימים עשויה להשתנות בהתאם לעונה.
  3. העדפות תרבותיות: בישראל יש אוכלוסייה מגוונת עם רקע תרבותי שונה, לכן חשוב לקחת בחשבון כל העדפות או מסורות ספציפיות שעשויות להיות רלוונטיות לאירוע או לקבוצה שלכם.
  4. תקציב: קייטרינג יכול להיות יקר, לכן חשוב להקפיד על תקציב ברור ולהשוות מחירים מספקים שונים.
  5. גודל ומיקום האירוע: מספר האורחים ומיקום האירוע ישפיעו גם על אפשרויות הקייטרינג העומדות לרשותכם.
  6. שעת האירוע: חלק מהקייטרינגים עשויים להיות זמינים רק לאירועי צהריים או ערב, ואחרים עשויים להיות פתוחים רק בימים מסוימים בשבוע.
  7. בקשות מיוחדות: אם יש לכם בקשות ספציפיות, כמו אפשרויות צמחוניות או טבעוניות, הקפידו למסור אותן לקייטרינג מראש.

Catering For Hina In Hod Hasharon

When it comes to catering for Hina, Hod Hasharon is the place to be! Every year, during the week of Hina, families from all over the country flock to this city, seeking a unique and special experience. From sumptuous feasts and exquisite decorations, to exciting activities and vibrant performances – Hod Hasharon truly has something for everyone! Here we take a look at what makes Hod Hasharon one of the most sought-after destinations for celebrating this important Jewish holiday.

Hina is an ancient tradition with deep roots in Jewish culture. Celebrated each year on the 14th day of Nissan, it marks the beginning of Passover – a time to remember our ancestors’ miraculous exodus from slavery in Egypt. For many Jews around the world, Hod Hasharon is their go-to destination when it comes to celebrating Hina in style. With its vast array of options for catering, decorating and entertaining guests, this city is renowned for its ability to provide an unforgettable experience that will remain etched in your memory forever.

From traditional sit-down dinners with alluring kosher menus to lavish buffets packed with delicious treats, families can choose from a range of catering services tailored specifically for Hina celebrations in Hod Hasharon. There are also various decorations available that can transform any venue into an enchanting wonderland full of joy and excitement! With such a wide selection of options available here, there's no doubt that you'll find something perfect for your special occasion!

What To Include In The Catering For Hina In Hod Hasharon

A stitch in time saves nine – and the same is true when it comes to planning an event. When it comes to catering for Hina in Hod Hasharon, there are key elements to consider. The right menu, a reliable caterer, and appropriate ambiance can make or break an occasion.

The menu should be tailored to the tastes of those attending while also considering dietary restrictions. If the event has a theme, this should be taken into account when selecting courses. For example, if the event's focus is Italian cuisine, the main courses should reflect that accordingly.

In addition to providing delicious food, a good caterer should be able to provide service with a smile. They should be flexible enough to accommodate any special requests from guests and willing to work within budgetary constraints if applicable. Finally, attention must be paid to the atmosphere of the venue; if it’s outdoors, seating areas should be set up with umbrellas or tents for shade in case of rain or excessive heat; indoors, decorations such as tablecloths and flowers can add a touch of sophistication.

With careful thought put into these details, Hina’s event in Hod Hasharon will be sure to create memories that last long past its conclusion. A successful celebration requires more than just good food; it needs an overall experience that is enjoyable for all involved – and this starts by choosing the right caterer for the occasion.

Choosing A Caterer For The Event

Ah, catering for hina in Hod Hasharon. What an undertaking! Let's face it, organizing an event of this type is a feat that requires the precision of a surgeon and the finesse of a diplomat. But don't worry – if you follow this guide, you'll have everything sorted in no time.

First things first: finding a caterer. It's essential to get this step right – after all, your guests' experience will depend largely on the quality and style of your chosen caterer. To make sure you pick the perfect one for your event, here are some key points to consider:

• Price: How much do they charge? o Are there any discounts or deals available? o Will they cater to your budget?

• Quality: What kind of food do they serve? o Does their menu fit with the theme and atmosphere of your event? o Do they use fresh ingredients and locally sourced produce?

• Experience: How long have they been in business? o Have they done events like yours before? o Do they provide references from previous clients?

Armed with these questions, you'll be well on your way to finding the perfect caterer for Hod Hasharon. Once you've settled on one, you can move onto arranging the menu – but we'll save that for another day!

Arranging The Menu For The Catering

Choosing the right menu for an event can seem like a daunting task – especially when catering for a special occasion such as hina in Hod Hasharon! After all, it's important to get the food and drinks just right so that everyone has a wonderful time. But don't worry, we've got you covered.

Let's look at how to arrange the menu for your catering needs. Surprisingly, it doesn't have to be complicated! In fact, there are three simple steps you can take to ensure that all your guests have something tasty and satisfying to enjoy.

First, consider what kind of dishes you'd like served at the event. Do you want traditional Israeli cuisine or something more adventurous? Would your guests prefer hot dishes or cold plates? Or maybe, a bit of both? Once you decide on this, it'll be much easier to make your menu selections.

Next, think about how much food you need for the entire group – appetizers, entrees and desserts included. When in doubt, it's always better to err on the side of caution and provide more than enough food for everyone. That way no one goes hungry!

And finally, don't forget about beverages! Whether it's wine or non-alcoholic choices – make sure there are plenty of options available so that everyone can quench their thirst throughout the event. Having some lighter snacks such as nuts and chips is also a nice touch.

Now that we've gone over how to arrange the perfect menu for your catering needs – let's move on to finding the right venue for the event!

Finding The Right Venue For The Event

Organizing a successful hina event requires finding the perfect venue. It's not just about aesthetics, but also finding a space that is versatile enough to accommodate all of the necessary elements. Here are three key considerations you need to keep in mind when selecting a venue for your catering event:

  1. Capacity: The venue must be able to fit all of your guests and the necessary equipment needed for the event.
  2. Location: You want to pick a spot that is easily accessible, with plenty of parking and public transportation options for your guests.
  3. Amenities: Look for a venue with everything you need on-site, including audio-visual equipment, furniture, and other necessities like restrooms and food preparation areas.

By taking these points into account, you can ensure that your hina event runs smoothly and everyone has an amazing time. Now that the right venue has been identified, it’s time to move onto the next step – determining the number of guests for the event.

Determining The Number Of Guests For The Event

Once the hosting venue for a hina event has been chosen, determining the number of guests expected is essential. This helps ensure that there is enough food and seating to accommodate everyone. It also allows the caterer to plan ahead with menu selection and staffing needs.

When setting an estimate for the number of guests, it's important to consider all factors such as budget, space, and theme. If a caterer is on board, they can provide helpful advice on what works best for the desired outcome. An experienced caterer should be able to recommend a realistic guest count based on the available space and other details associated with the event.

In addition to working with a caterer, it's beneficial to reach out to guests in advance when possible. This helps get an accurate idea of who will attend and any special dietary restrictions that need to be taken into account. By taking these steps prior to the event date, it allows for ample time to adjust plans if needed before arrangements are finalized.

Now that these preliminary details have been established, it's time to move forward with planning for the food and beverage needs.

Planning For The Food And Beverage Needs

Once the guest list for the Hina in Hod Hasharon event is finalized, it's time to plan for the food and beverage needs. This includes deciding on a menu and drinks that match the theme of the celebration. Additionally, it's important to factor in any dietary restrictions guests may have, such as allergies or vegetarianism.

When planning a menu, it's helpful to organize dishes according to course. For example, starters could include salads and appetizers like hummus and pita bread, while entrees may feature traditional Israeli dishes like falafel or shawarma. Desserts could be something sweet like baklava or mini knafeh cups. Meanwhile, drinks should depend on the type of gathering and budget; juices, beer, wine, cocktails and mocktails are all good options.

It's important to work with a caterer who understands the nuances of hosting an event in Hod Hasharon. They should be able to provide suggestions on how to make dishes that fit within your budget as well as any special requests you may have. With their help, you can ensure that everyone attending your event has access to delicious food and drinks that match their tastes and dietary needs. The next step is setting up the serving area for the catering…

Setting Up The Serving Area For The Catering

Once the food and beverage needs for the catering have been planned, setting up the serving area is the next step. This involves arranging tables, chairs, and other utensils according to the catering needs. Making sure that there is enough space for guests to move around freely and access the food easily is key. Adequate lighting should also be provided so guests can clearly see all of their options.

The staff members responsible for serving must be aware of where each dish is located in order to quickly serve it when requested by a guest. The staff members should also be familiar with any dietary restrictions or allergies that may need to be taken into account when dealing with certain dishes. Proper signage should be placed near each dish so that guests can easily identify what they are eating.

It's essential to ensure that everything is well-organized before the event starts, as this will help make it run smoothly on the day of the event. With all these steps taken care of, we can move onto ensuring there is enough staff for the event.

Ensuring There Is Enough Staff For The Event

The event was a flurry of activity, with people bustling around to make the last minute preparations. Ensuring there was enough staff for the event was a key element in making sure it went off without a hitch.

Organizing enough personnel for the catering had been a priority from the start. It was essential that each plate and drink be served promptly and professionally. To this end, recruitment of staff had been done well in advance to ensure everyone knew their role and would be available on the day.

Careful consideration had been given to how many people were needed, based on the size of the event and what tasks they would need to carry out. As such, workers were briefed on their duties beforehand, so that when it came time for service they were ready to go – everything ran as smoothly as butter!

Making Arrangements For The Clean Up After The Event

Once the catering event has been completed and all of the guests have gone home, there's still one more task to take care of: cleaning up. Making arrangements for the clean up is a necessary step in any successful event, and it's important to ensure that it is taken care of properly.

The first consideration when making arrangements for clean up is who will be responsible for getting the job done. This could involve hiring a third-party cleaning service or assigning staff members from your team the task of tidying up after the event. Whichever you choose, make sure they are clear on what needs to be done and give them enough time to complete it before they need to leave.

It's also important to make sure everyone involved in clean up knows what kind of hazardous materials may be present at the event so that they can handle them safely and responsibly. For example, if there are chemicals used during food preparation, make sure everyone understands how to dispose of them properly. Once all of this is settled, you can rest assured knowing that everything will be taken care of after your catering event.

Creating a budget for the catering is another important step in ensuring a successful event.

Creating A Budget For The Catering

Creating a budget for catering can be an intimidating task. It's estimated that about 29% of people find it difficult to stay within their budget when planning a big event. With so many potential costs, it's important to make sure the catering budget is well-thought-out and realistic.

When creating a budget for catering, the first step is to determine the number of guests. Knowing how many people will be attending is essential in order to ensure that there is enough food and drinks for everyone. In addition, this information can help you decide on which types of dishes and beverages to serve.

Next, factor in all potential expenses such as staff costs, rental fees, food items, decorations and more. Once all these items have been accounted for, compare them against your total budget to make sure everything fits within your spending limit. It may also be helpful to put aside some extra funds just in case unexpected costs arise during the event planning process.

Organizing a successful event requires careful consideration of all aspects – from arranging entertainment to creating a workable budget for catering. Keeping track of expenses and staying within your limits will help ensure that the event goes off without a hitch!

Conclusion

In conclusion, catering for hina in Hod Hasharon is a process that involves careful planning and attention to detail. Taking the time to find the right caterer, menu, and venue, as well as ensuring a sufficient number of staff and budgeting appropriately can help ensure that the event goes off without a hitch. The success of any catered event depends on the quality of its preparation.

When it comes to catering for hina in Hod Hasharon, the key is to make sure that all aspects of the event are taken into account. With detailed consideration given to each step of the process, an enjoyable experience can be had by all involved. After all, who doesn't want their special occasion to be remembered fondly?

Of course, with so many things to consider when catering for hina in Hod Hasharon, how can one possibly make sure they have thought of everything? The answer lies in taking the time to properly plan and prepare for every aspect of the event from start to finish. By doing this, you can be sure that your guests will have an unforgettable experience at your celebration.

Rate this post
דילוג לתוכן