ישנם מספר קריטריונים שעליכם להסתכל עליהם בעת בחירת קייטרינג. ראשית, כדאי לשקול ניסיון. שנית, תסתכל על המחיר, ושלישית, בדוק את הכישורים. לבסוף, בקשו הפניות. אם הקייטרינג מקומי, שאל על אירועים קודמים באזור שלך, ושאל אם יש להם מקומות מועדפים. לאחר שקלתם את כל הגורמים הללו, יהיה קל לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר לאירוע הבא שלכם.
ניסיון הוא הקריטריון הראשון לבחירת קייטרינג
כאשר בוחרים קייטרינג, הניסיון הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. אתה יכול לבדוק ביקורות באינטרנט ולדבר עם לקוחות נוכחיים. למרות שביקורות מקוונות יכולות לפעמים להיות מוטות, הן יכולות גם לעזור לקביעה אם חברת קייטרינג היא בחירה טובה לחתונה שלכם. בנוסף, כדאי לבדוק את רמת הניסיון של החברה ואת כל השירותים המיוחדים שהיא מציעה.
כאשר משווים את הניסיון של קייטרינג פוטנציאלי, כדאי להתמקד במה יכלול האוכל, כיצד יינתן השירות וכמה אורחים יגיעו לאירוע. קייטרינג בעל ניסיון רב בענף צריך להיות בעל יכולת לטפל במגוון אירועים, והוא אמור להיות מסוגל לצפות כל בעיה פוטנציאלית.
קייטרינג צריך להיות מסוגל לענות על כל השאלות שלך על התעשייה ולהיות מסוגל לספק הפניות. כמו כן, קייטרינג צריך להיות מאורגן היטב ובעל כישורי ארגון מפותחים. חברה שלא תציג ארגון מסוג זה לא תהיה אמינה.
אם אתם מתכננים חתונה ויש לכם הרבה אורחים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, חשוב לוודא שקייטרינג פוטנציאלי מבין את החזון שלכם. הם צריכים להיות מסוגלים להכיל אלרגיות ודרישות תזונתיות אחרות. הם אמורים להיות מסוגלים לספק לך מגוון אפשרויות תפריט. קייטרינג מנוסה יכול גם להיות גמיש יותר עם התפריטים שלהם.
קבלת הפניות
השגת הפניות היא דרך טובה להשיג עסקים חדשים וליצור מוניטין טוב. אנשים מתלהבים מפרסום טוב מפה לאוזן וממוניטין חיובי, וזה יכול לתת לקייטרינג יתרון על פני המתחרים שלהם. בנוסף, היכולת להבדיל בין סוגים שונים של לקוחות על בסיס טעמים וצרכים דומים יכולה לעזור לקייטרינג לבנות רשימת לקוחות מועדפת. זה יעזור להם לחסל כל לקוחות לא רצויים ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלהם.
בניית קשרים עם לקוחות קיימים היא צעד חשוב בקבלת הכרה ותשואה גבוהה על עסק ההפניות שלך. זה כולל הקשבה וזיהוי מה הלקוחות רוצים וצריכים. בנוסף לכך, תוכלו גם להציע תמריצים מיוחדים כמו שוברי מתנה ובונוסי הפניה. אתה יכול גם לשלוח מכתב תודה ללקוחות שמפנים אותך.
הפניות הן צורת הפרסום הטובה ביותר עבור עסק קייטרינג. הם מגיעים מלקוחות מרוצים שימליצו לחבריהם על שירותי הקייטרינג שלכם. עם זאת, אין לנקוט בגישה זו אם היה לך ניסיון רע עם קייטרינג. אם הקייטרינג שלכם סיפק שירות גרוע או איכות מזון ירודה, לא סביר שתקבלו הרבה הפניות. בקשת המלצות מלקוחות קודמים תעזור להבטיח שעסק הקייטרינג שלך ימשיך להיות רווחי.
הפניות הן דרך מצוינת לקבוע את האיכות של חברת קייטרינג. הביקורות על חוויות של אנשים אחרים עם קייטרינג מסוים יכולות לתת לכם מושג טוב האם הקייטרינג מתאים לאירוע שלכם. מומלץ גם לברר לגבי העדפת הקייטרינג למקומות וסוגי מזון.
מחפשים קייטרינג עם שילוב טוב של תמורה ומחיר
אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, תמיד טוב למצוא קייטרינג שמציע שילוב טוב של תמורה ומחיר. בחירה בקייטרינג על סמך המחיר בלבד לא תבטיח מזון או שירות איכותיים. חשוב לבקש הפניות ולשאול שאלות על אוכל ומקצועיות מלקוחות עבר. כמו כן, מומלץ לבדוק את דירוג החברה עם Better Business Bureau.
בבחירת קייטרינג, קחו בחשבון את גודל ומספר האורחים המשתתפים באירוע. לדוגמה, אם אתם עורכים ארוחת ערב רשמית, אולי תרצו לבחור בקייטרינג שיכול להתמודד עם מספר גדול יותר של אורחים. כדאי גם לבחור בחברת קייטרינג מקומית. זה יבטיח שהקייטרינג יכיר את המיקום ולא יתעכב בנסיעה ארוכה. כדאי גם לדעת את התקציב שלכם לאירוע, מה שיכול לעזור לכם לצמצם את תהליך הבחירה. קייטרינג טוב צריך להיות גם אמין וקשוב למיילים ולשיחות טלפון.
בעת בחירת קייטרינג, חשוב לשאול על הצוות שלו. קייטרינג שאין לו צוות שרתים רק יחמיץ את החוויה שלך. כדאי גם לברר על הניסיון שלהם בקייטרינג לאירוע שלכם. חלק מהקייטרינגים מתמחים בסוגים ספציפיים של אירועים, לכן כדאי לבחור באחד שיש לו ניסיון מסוים עם סוג האירוע שאתם מארחים. כמו כן, זכרו שחברת הקייטרינג צריכה לתעדף את צרכי הלקוח.
וודאו שעסק הקייטרינג גמיש ומסוגל להכיל מגבלות תזונתיות. ביקורות מקוונות והמלצות אישיות הן דרך מצוינת להעריך את יכולתו של קייטרינג לענות על הצרכים שלך. שימוש ב–trustpilot הוא דרך טובה לעשות את המחקר הזה.
.
.