ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת חברת קייטרינג. ראשית, עליך לבחור אחד שמתאים לחזון שלך לאירוע המיוחד שלך. לאחר מכן, בקש הפניות ובדוק ביקורות. לבסוף, בקשו הצעת מחיר. כל השלבים הללו יעזרו לכם לשכור קייטרינג שתואם את הדרישות המדויקות שלכם. אם תעקבו אחר הטיפים האלה, תוכלו לערוך קבלת פנים נהדרת לחתונה או אירוע בלתי נשכח.
שכור קייטרינג שמתאים לחזון שלך
כשאתה בוחר קייטרינג, הקפד לקחת בחשבון את החזון שיש לך לחתונה שלך. למשל, האם תגישו ארוחה בסגנון מזנון, או שתהיה לכם שירות בציפוי מלא? סוג המזון ישפיע על העלות ועל כמות הצוות הנדרש. כדאי לחשוב גם על מספר השעות שתזדקקו לשירות הקייטרינג.
קייטרינג טוב יתקשר איתך לאורך תהליך התכנון. אם הם נראים עצבניים כשאתם שואלים אותם שאלות, אולי עדיף לעבור לחברה אחרת. ודא שהם מגיבים מיידית לשאלות שלך, ושהם לוקחים את הזמן כדי לטפל בחששות שלך. הם צריכים גם להיות ידידותיים ולגרום לך להרגיש בנוח.
בדקו חוות דעת
לפני שבוחרים קייטרינג, חשוב להסתכל על חוות דעת. סקירה אמיתית נותנת לך צוהר לחוויה של לקוחות אמיתיים. אם לקוח אינו מרוצה מהשירות שקיבל, סביר יותר שהוא יזכיר זאת בסקירה שלו. אתה יכול גם לבקש מלקוחות קודמים משוב.
אחד הדברים החשובים ביותר שיש לחפש בחברת קייטרינג הוא היכולת שלהם לפתור בעיות במהירות. חלק מהקייטרינגים יעלו רעיונות ברגע האחרון, וכדאי לשאול אותם על אלה. גורם נוסף שחשוב לחפש הוא גמישות. קייטרינג גמיש יכול לעבוד עם החזון שלכם ולשלב הצעות מכם ומהאורחים שלכם.
אם אינכם בטוחים כיצד לבחור קייטרינג, תוכלו להתקשר להמלצות או לחברים לקבלת המלצות. אם הם השתמשו בשירות בעבר, הם יכולים לספק תובנה לגבי איכות השירות והאוכל שהם הגישו. שאלו אותם על החוויה הכוללת שלהם, עד כמה הם היו מגיבים ומה הם חושבים על השירות. בנוסף, ניתן להתקשר למחלקת הבריאות באזור מגוריכם ולשאול אם לקייטרינג יש תלונות. חברה שאין לה את הכיסוי הביטוחי המתאים כדי לספק מסיבה גדולה עשויה שלא להיות בטוחה לשימוש.
לאחר שתהיה לך רשימה של קייטרינג פוטנציאלי, תוכל להתחיל בתהליך הראיון. כדאי גם לדון בתקציב שלך ובסוג המסיבה שאתה מתכנן. כדאי גם לדון בתפריט עם הקייטרינג. לאחר מכן, אתה צריך למצוא מחיר שמתאים לך. לאחר שקבעתם את המחיר, הקפידו לבדוק את ההפניות של הקייטרינג לפני שתסיים את החוזה שלך.
בדוק אם יש ביקורות חיוביות ושליליות באתר החברה. ביקורות טובות עוזרות לשפר את המוניטין של החברה. עם זאת, ביקורות רעות יכולות להפחיד לקוחות פוטנציאליים. אם הם שליליים, זה יכול לפגוע במוניטין של החברה ולהשפיע לרעה על השורה התחתונה שלה. חשוב לעקוב מקרוב אחר הביקורות באינטרנט כדי שתוכל למנוע בעיות בעתיד.
לאחר קריאת הביקורות, אתה אמור להיות מסוגל לבחור קייטרינג על סמך המוניטין שלו. יתרה מכך, חיוני לעבוד עם מישהו שיתייחס אליך יפה ואמין. הקייטרינג צריך להיות ידידותי ונגיש, וצריך להיות נוח להתמודד איתם. כדאי גם לבדוק את התמחור והתפריטים שלהם.
בקשו הפניות
בבחירת קייטרינג, חשוב לבקש הפניות. מטרת בקשת הפניות היא ללמוד איך אנשים אחרים הרגישו לגבי השירות שהקייטרינג סיפק באירועים שלהם. למרות שיש לך סיכוי גבוה יותר לקבל תגובות חיוביות מלקוחות עבר, עליך לשאול גם על האתגרים שעומדים בפניהם.
הפניות יכולות להיות חשובות משתי סיבות: ראשית, הן יעזרו לכם להכיר את העבודה הקודמת של החברה, ושנית, הן יכולות לספק לכם מידע ממקור ראשון על האוכל והשירות שהם סיפקו. כמו כן, כדאי לקרוא ביקורות באינטרנט. אם ההערות נראות דומות, יהיה לך מושג טוב איך החברה פועלת.
קייטרינג פוטנציאלי צריך להיות בעל הפניות ארוכות טווח ויוכל לספק לך אותן. הפניות יכולות לתת לך תחושה עד כמה החברה אמינה ורמת המומחיות שלה. בנוסף, תוכל לברר אם הם עבדו במקום שלך בעבר והאם העבודה שלהם תואמת את התיאור. דברים אלה יכולים לעזור לך להחליט אם לעבוד עם חברה מסוימת.
בנוסף להפניות, כדאי לבקש גם דוגמאות של אוכל שהכינו לאירועים דומים. במידת האפשר, בקשו מצוות הקייטרינג לספק לכם תפריט לדוגמה ותמונות מאירועים קודמים. קייטרינגים רבים מתלהבים מההזדמנות ליצור מנה חדשה או להשתמש בשריר היצירתי שלהם.
לקייטרינג טוב יהיו ביקורות מעולות והרבה לקוחות נאמנים. קרא ביקורות אלה באינטרנט ובקש הפניות מלקוחות מרוצים. כשאתה מוצא קייטרינג במחיר סביר, יהיה לך מושג טוב אם הוא יספק את מה שאתה צריך או לא. יתרה מכך, אם תמצא קייטרינג שיש לו מוניטין של אוכל ושירות באיכות גבוהה, יהיה לך הביטחון לקבל החלטה.
הקייטרינג הטוב ביותר יספק לכם הפניות, על מנת שתוכלו לוודא את אמינותם ואיכותם. בקש לפחות שלוש הפניות אחרונות מאנשים שהשתמשו בשירות שלהם. אפילו יותר טוב, בקש הפניות מאלה שהשתמשו באותו קייטרינג יותר מאירוע אחד.
מחיר
קבלת הצעת מחיר מקייטרינג היא שלב קריטי בתהליך תכנון האירוע. הצעת מחיר היא מסמך המכיל דמויות ותיאור קצר של השירות שיינתן. זו גם הזדמנות מצוינת להזכיר ללקוחות מה מייחד את החברה שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפתוח את הציטוט בפסקה מסבירת פנים. זה יעזור לתת את הטון לציטוט ולהפוך אותו לאישי.
הצעת מחיר לקייטרינג צריכה להיות יסודית ולזהות מה הלקוח רוצה. כמו כן, עליו להציג את המוצרים והשירותים שהחברה מציעה וכמה יעלה כל פריט. בנוסף, יש לחשב אותו לכל העסקה. הצעת מחיר יכולה לכלול גם רשימה של הצעות שאולי הלקוח ירצה לשקול בעת תכנון האירוע שלו.
הצעת מחיר מקייטרינג צריכה לכלול מידע על האירוע, כמו מספר האנשים שיגישו את האוכל. מידע זה יעזור לקייטרינג להמציא הצעת מחיר מלאה שניתן להשוות להצעות מחיר אחרות. קייטרינג שקשוב לצרכים שלכם יחסוך לכם זמן רב בתכנון.
לפני קבלת הצעת מחיר מקייטרינג, עליך להקפיד לבחור תפריט. מזנון יהיה יקר יותר מהגשת ארוחה לכל אורח. מזנון מציע מגוון רחב יותר של פריטי מזון, וחלק מהאורחים עשויים להעדיף לאכול יותר מאחרים. לפני בחירת תפריט, בקשו מהקייטרינג לספק מנות לדוגמא. זה יעזור לחברת הקייטרינג להחליט אם עליה לגבות עמלת טעימות או להציע טעימות בחינם.
קייטרינג עשוי לגבות תשלום נוסף עבור שירותים מסוימים, אך עליו להיות ברור לגבי החיובים הללו ולהסביר לך אותם. כמו כן, זכרו כי קייטרינג רבים יגבו תשלום נוסף עבור זמן ותכנון האירוע שלכם. בנוסף, המחיר הנקוב חייב לכלול את כל העלויות הללו. כדאי לחבר את כל החיובים הללו כדי לקבל את העלות הכוללת של האירוע.
.
.